Birthday Rank

[QUOTE = "Yuxxa ، پست: 1055761 ، عضو: 45734"] اگر خوب است یا نه ، مشخص کنید. پس نظر شما چطور است؟

من پیشنهاد می کنم رتبه تولد را اضافه کنید و به این شکل خواهد بود

H B D E PlayerName (اگر آن شخص دارای درجه باشد)

یا شاید

نام بازیکن
B I R T H D A Y

> چگونه آن را تنظیم کنیم؟
من توصیه می کنم فقط در صورتی که کسی از تاریخ تولد جعلی استفاده می کند ، رتبه تولد را در انجمن تعیین کنم. بنابراین ppl نمی تواند تاریخ خود را در da server تعیین کند. و همچنین یک قانون تنظیم کنید که اگر ppl می خواهد تاریخ تولد خود را تغییر دهد ، باید مثل حداکثر 3 تغییر یا هر 2 یا 3 یا بیشتر از یک ماه برای یک بار تغییر باشد.

> مزایای این رتبه چیست؟
زیاد و یکسان با مزیت رتبه برتر نیست. توصیه می کنم ذرات یا هدیه دیگری مانند exp یا سکه یا شاید کلاه تولد را اضافه کنم.

Well maybe that's all. So what's ur opinion? xd[/QUOTE]
;)
View reply.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back
Top