I've already been 120 days banned :(

Status
Not open for further replies.

aRmAnDoRm_

Notable Member
Emerald Member
Reaction score
5,216
Good evening, on June 9, I was banned because another person got into my account, I was banned for 120 days, which I already fulfilled exactly on October 7, I want to play again in their excellent servers, help please pledge to take care of my account and not Give my password again. :(

Al parecer, comenzó la cuenta de nuevo. :(
Screenshot_2016-11-09-03-11-41.png
View reply.

06:00 hora GMT Central tiempo
SkyWars puert: 2011
Gokuperez
puntos de advertencia: 0
Me prohibió yugioh_fan28
El 9 de junio, otra persona entró con mi cuenta sólo para dañar mi reputación después de lo sucedido que fue suspendido por 120 días, que ya cumplió exactamente el 7 de octubre, al parecer la cuenta comenzó de nuevo porque todavía estoy prohibido. No es más que me puede ayudar gracias! : D
View reply.

Attachments

• Screenshot_2016-11-09-03-11-41.png
    Screenshot_2016-11-09-03-11-41.png
    61.3 KB · Views: 4
06:00 hora GMT Central tiempo
SkyWars puert: 2011
Gokuperez
puntos de advertencia: 0
Me prohibió yugioh_fan28
El 9 de junio, otra persona entró con mi cuenta sólo para dañar mi reputación después de lo sucedido que fue suspendido por 120 días, que ya cumplió exactamente el 7 de octubre, al parecer la cuenta comenzó de nuevo porque todavía estoy prohibido. No es más que me puede ayudar gracias! : D
Hello,
You have now been unbanned since your temporary ban had ended. Can you go to your account to check if it is now unbanned?
View reply.

I already have my account again, thank you very much. Somehow I can change my password so that they do not re-enter with my account? @Plushtrap_123
View reply.

I already have my account again, thank you very much. Somehow I can change my password so that they do not re-enter with my account? @Plushtrap_123
Sure but tell us if you are online here because we need your action about this immediately :)
~Thread Lock
View reply.

Last edited:
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back