anthonygeerts2004
New Member
- Jul 27, 2017
- 18
- 0
I was just playing and one time in my screen is saying you are banned from brokenlens and its a tempban plz help me my name is Battlemonkey3 btw i dont hack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alleen @_UnggoyKa_ kan beslissen om je te unbannen. Had je last van lag?Maar ik heb nooit gehackt ik zeg het ik kon gewoon 1 blokje springen sirieus man ik zeg het je plz help me want ik heb nooit gehackt
Ben je gerapporteerd of ben je geband in de server?Jep heel veel
Je had wel rapper eerlijk mogen zijn. Probeer je te verontschuldigen bij degene die je geband heeft. Misschien krijg je een tweede kans. En verwijder alle hack clients.Ik heb wel gehackt maar ik wil geen tempban maar graag een 2de kans ik zal mn hack clients verwijderen ik wil mn lvl 40 acc niet kwijt snap je
Nee, je bent door de staff geband.Ik ben gabannd door de watcher denk ik
You will have to wait for Unggoyka to respond.@HazardTheDutchAD @DrollTheTroll @Springtrap_123 can you guyz plz give me a second chance i will delete all my hack clients i promise
Please stop tagging him. He will respond once he is online. We are not robots we are humans so we still have jobs and other things to do.@_UnggoyKa_ can i have a second chance?