I was banned for nothing

Status
Not open for further replies.

anthonygeerts2004

New Member
Reaction score
0
I was just playing and one time in my screen is saying you are banned from brokenlens and its a tempban plz help me my name is Battlemonkey3 btw i dont hack

You are permanent banned by @_UnggoyKa_

Battlemonkey3 Ban Info
Name: battlemonkey3
Reason: jump boost hack
Period: Permanent
By: _unggoyka_
Date: 7:46am on July 27th, 2017 EST
Affected Usernames:
  • Same Device:
    • Battlemonkey3
View reply.

Maar ik heb nooit gehackt ik zeg het ik kon gewoon 1 blokje springen sirieus man ik zeg het je plz help me want ik heb nooit gehackt
View reply.

You can see by the report by me that i clearly dont hack and i love the server and now i cant play anymore
View reply.

Can you plz unban my wifi everytime my sister want to play there stand you played on a public network but my sister does it on our wifi
View reply.

Ik heb wel gehackt maar ik wil geen tempban maar graag een 2de kans ik zal mn hack clients verwijderen ik wil mn lvl 40 acc niet kwijt snap je
View reply.

Ik heb wel gehackt maar ik wil geen tempban maar graag een 2de kans ik zal mn hack clients verwijderen ik wil mn lvl 40 acc niet kwijt snap je
Je had wel rapper eerlijk mogen zijn. Probeer je te verontschuldigen bij degene die je geband heeft. Misschien krijg je een tweede kans. En verwijder alle hack clients.
View reply.

Kan je me unbannen dan ik zal nooit meer hacken ik wil heel graag op de server en ik zal het echt nooooiit meer doen
View reply.

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back