Macycreepercvm
New Member
- Dec 30, 2016
- 18
- 3
我來自中國 香港
我希望我會有一隻寵物(in future)
我喜歡動物
第一:狗
Second : polar bear
第三:panda
我喜歡打碎碎片
這是非常非常有趣
我希望我會有一隻寵物(in future)
我喜歡動物
第一:狗
Second : polar bear
第三:panda
我喜歡打碎碎片
這是非常非常有趣
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hello,我來自中國 香港
我希望我會有一隻寵物(in future)
我喜歡動物
第一:狗
Second : polar bear
第三:panda
我喜歡打碎碎片
這是非常非常有趣

I can translate some of it.Hello,
Welcome to BrokenLens Forums!
But sorry we can't speak these languages...
Can you speak English?
"I am from China (I think)我來自中國 香港
我希望我會有一隻寵物(in future)
我喜歡動物
第一:狗
Second : polar bear
第三:panda
我喜歡打碎碎片
這是非常非常有趣

Hi, welcome to the BrokenLens Forums!我來自中國 香港
我希望我會有一隻寵物(in future)
我喜歡動物
第一:狗
Second : polar bear
第三:panda
我喜歡打碎碎片
這是非常非常有趣

Thank you for the translation! xDI can translate some of it.
"I am from China (I think)
I wish to be... (Idk what that is XD)
My favourite animals are
first: dog
second: polar bear
third: panda
I like <insert action>
It's very fun."
There ._.
Btw, welcome to the forums!![]()
I thought it was 嘿 not 嗨?嗨!歡迎來到論壇!
i used Google Translate xDI thought it was 嘿 not 嗨?
i used Google Translate xD
Ok, I'll translate all of it ._. XD我來自中國 香港
我希望我會有一隻寵物(in future)
我喜歡動物
第一:狗
Second : polar bear
第三:panda
我喜歡打碎碎片
這是非常非常有趣
Welcome to the forums & Brokenlens!我來自中國 香港
我希望我會有一隻寵物(in future)
我喜歡動物
第一:狗
Second : polar bear
第三:panda
我喜歡打碎碎片
這是非常非常有趣

