• Guest, To prevent spam, the BrokenLens Forums are not accepting new registrations at this time.

Discord

Status
Not open for further replies.

Gracious

Notable Member
Emerald Member
Reaction score
28,199
@ssunsett
Zoals jij weet zijn Aruka en ik permanent verbannen uit de Brokenlens Discord Server. Voordat wij verbannen werden waren er geen regels. Als het klopt werden wij verbannen voor memes sturen? Zo niet geef het dan aan in je antwoord en wees duidelijker de volgende keer. Niemand houdt van onduidelijkheid. Het is niet ons fout dat wij zo gedroegen want jullie hadden geen regels. Sinds dat jullie regels toegevoegd hebben zullen wij eraan houden.

We hadden misschien nog geen officiële regels voor discord maar de algemene regels van BrokenLens gelden overal. En jullie zijn niet alleen verbannen voor die ongepaste memes maar ook voor het staff team belachelijk te maken. En jullie moedigden de andere spelers aan om mee te doen.
View reply.

We hadden misschien nog geen officiële regels voor discord maar de algemene regels van BrokenLens gelden overal. En jullie zijn niet alleen verbannen voor die ongepaste memes maar ook voor het staff team belachelijk te maken. En jullie moedigden de andere spelers aan om mee te doen.

We hebben ze nooit aangemoedigd om mee te doen, het was een soort rel want je geeft alleen maar om het personeels team. Aruka heeft de meme gestuurd omdat ze denkt dat je me hebt verbannen voor een ongepaste reden en het was een figuratieve zet om te laten zien dat het personeels team mensen verbannen met absurde redenen.
Waarom heb je dan de andere dan niet verbannen? Ik noem geen namen maar zij deden het ook en nogmaals wij hebben ze niet aangemoedigd.
Aruka begrijpt nog steeds niet waarom ik voor de 2e keer verbannen ben het enige wat ik zei was: “LMAO”
View reply.

Ik zal het beter uitleggen over wat ik bedoel met je geeft alleen maar om het personeels team. Je zegt dat je om spelers geeft maar is dat dan zo? Geloof ik best maar wanneer spelers beledigd worden door andere spelers worden zij dan permanent verbannen? Nee want we zijn maar reguliere spelers. Wanneer iemand mij “slet” pvt zeggen jullie het is oké omdat het in pvt is gebeurd. Ik voel me dan behoorlijk beledigd. Jullie zeggen dan doe /ignore
Je kon dat ook doen in discord door middel van Aruka te blokkeren. Ik wil geen discussie met je. We zien wat we gedaan hebben we zullen het niet meer doen.
View reply.

Kk, ik heb de mening van van sommige staff leden gehoord en iedereen heeft dezelfde mening. Jullie blijven allebei verbannen in discord omdat ons vertrouwen weg is in jullie.
View reply.

Kk, ik heb de mening van van sommige staff leden gehoord en iedereen heeft dezelfde mening. Jullie blijven allebei verbannen in discord omdat ons vertrouwen weg is in jullie.
dat is best apart dat iedereen dezelfde heeft, maar ik beloof dat het niet meer zal gebeuren
View reply.

dat is best apart dat iedereen dezelfde heeft, maar ik beloof dat het niet meer zal gebeuren
ik ga me echt netjes gedragen en dat zal ik bewijzen alsjeblieft deze ene keer.( nou de vorige keer was het onduidelijk maar deze keer begrijp ik het) ik zie wat ik fout heb gedaan en het zal nooit meer gebeuren
View reply.

Gun ons een tweede goede duidelijke kans. Als jullie zien dat we weer raar gedrag vertonen voel je vrij om ons voor altijd te verbannen.

Wij willen dit graag eerlijk en duidelijk oplossen als je nog enige vragen hebben maak alsjeblieft een conversatie zodat het duidelijk voor iedereen is
View reply.

Ik zou jullie graag geloven maar er is teveel gebeurd. Het spijt me
View reply.

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back