Bonjour les amis!

Pie

New Member
Joined
Jul 23, 2018
Messages
18
Reaction score
176
Um idk what I’m doing..about me I guess?
Bonsoir! Je m’appelle Pie but you can call me Pi or 3.1415926535897932384626433 if you want.

I am usually pretty nice but I have anger issues xD

♡Please love meh I mean no harm♡

I came to the forums cause I was banned ._. But I try to not do anything wrong and be a good boy :3
You can find me on MM (when I’m unbanned, obviously xD)
I speak English and Spanish and I’m learning French
I am a musical nerd my favorite is Hamilton it is the best musical ever and no one can tell me otherwise
I also like Dear Evan Hansen, BMC,
Mean Girls,
21 Chump Street, and Heathers

Also I love drawing and idk what I’m doing with my life :)
 
Last edited:
Welcome Pie :p

I've seen you before on the server, Love your name lol but welcome!
View reply.
 
  • Like
Reactions: Pie
welcome to the forums, enjoy! :)
View reply.
 
  • Like
Reactions: Pie
Um idk what I’m doing..about me I guess?
Bonsoir! Je m’appelle Pie but you can call me Pi or 3.1415926535897932384626433 if you want.

I am usually pretty nice but I have anger issues xD

♡Please love meh I mean no harm♡

I came to the forums cause I was banned ._. But I try to not do anything wrong and be a good boy :3
You can find me on MM (when I’m unbanned, obviously xD)
I speak English and Spanish and I’m learning French
I am a musical nerd my favorite is Hamilton it is the best musical ever and no one can tell me otherwise
I also like Dear Evan Hansen, BMC,
Mean Girls,
21 Chump Street, and Heathers

Also I love drawing and idk what I’m doing with my life :)

Woahhh, hello, 3.14 and welcome to forums! :P

Le dessin est très amusant ! Aussi, que s’appelle ton chanson favori de Hamilton ?
View reply.
 
De rien ! Oooo, c’est un bon choix !
Mon chanson préféré est Helpless

Ooh Helpless est aussi l'un de mes favoris, j'aime toutes les chansons de Hamilton xD
View reply.
 
Ahhhh! Finalement j'ai trouvé quelqu'un qui parle français ici !! Je suis vraiment enthousiaste!
View reply.
 
  • Like
Reactions: Pie
Bonjour Pie, Je m’ appelle Flora,
Nice to meeet you!! Welcome to Forums.. ^-^
View reply.
 
  • Like
Reactions: Pie
Welcome on the forums pie :3

Ahhhh! Finalement j'ai trouvé quelqu'un qui parle français ici !! Je suis vraiment enthousiaste!
Ne pas parler francais sur un forum anglais ne signifie pas que les frnacais sont inexistants ;3

Mais si tu recherche vraiment une communauté Francaise sur brlns diriges toi vers @Capitaine64 en plus d'etre Francais , il saura te diriger vers les bonnes personnes et , en jeu , saura te diriger egalement vers les bonnes teams Francaises . . . Comme il l'a fait pour moi a mon arrivée . . . BIG UP A TOI MON CAPTAIN' B)
View reply.
 
Welcome pie ;D

Welcome on the forums pie :3


Ne pas parler francais sur un forum anglais ne signifie pas que les frnacais sont inexistants ;3

Mais si tu recherche vraiment une communauté Francaise sur brlns diriges toi vers @Capitaine64 en plus d'etre Francais , il saura te diriger vers les bonnes personnes et , en jeu , saura te diriger egalement vers les bonnes teams Francaises . . . Comme il l'a fait pour moi a mon arrivée . . . BIG UP A TOI MON CAPTAIN' B)
;)
View reply.
 
  • Like
Reactions: Pie
Bienvenue sur les forums Pie! J'espère que vous apprécierez votre temps ici! :)
{I hope I said that right :P}
View reply.
 
  • Like
Reactions: Pie

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back
Top