• Guest, To prevent spam, the BrokenLens Forums are not accepting new registrations at this time.

Ban

Status
Not open for further replies.

Keiser

New Member
Reaction score
0
Hola...
El día 21 de mayo fui baneado por utilizar mods de lo que me arrepiento aun me Quedan 21 dias
Solo quiero disculparme y decirles Que Si me dan Una ultima oportunida ya no volvera a pasar ya borre la aplicacion Y Todo
Apenas va la 1 vez y sera la ultima se los prometo

Hola...
El día 21 de mayo fui baneado por utilizar mods de lo que me arrepiento aun me Quedan 21 dias
Solo quiero disculparme y decirles Que Si me dan Una ultima oportunida ya no volvera a pasar ya borre la aplicacion Y Todo
Déjame ver si tienes un informe

Translate:
Let me see if you have a report.
View reply.

Last edited:
Hola...
Translate:
Hello...
On May 21 I was banned for using mods that I regret even 21 days left.
I just want to apologize and tell them that If they give me One last opportunity will not happen again and erase the application And everything
Just go the 1 time and will be the last I promise

No puedo encontrar ningún informe sobre usted, voy a etiquetar algunos equipos para ver si uno de ellos le prohibió o no. Espere a que su respuesta a su apelación.
@ssunsett @DrollTheTroll @Ray_Palmer_Atom @Laura_Aria @Springtrap_123

Translate:
I can't find any report about you, I will tag some staffs to see if one of them banned you or not. Please wait for their respond to your appeal.
@ssunsett @DrollTheTroll @Ray_Palmer_Atom @Laura_Aria @Springtrap_123
View reply.

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back