Ban Appeal

Status
Not open for further replies.
Reaction score
0
Porque me baniram? Eu nunca usei hack e nenhum tipo de trapassa. Eu tmbm vi um dos seus administradores que baniram meu amigo, só pq ele não se agradou com a presença de meu amigo, não coloquem pessoas com esse gênero para administrar seus servidores, pois é um ótimo server, e espero que retirem meu ban, pois não fiz nada para que merecesse isso, espero que acreditem em mim, obg pela atenção

Ps: não me recordo o nome do administrador q baniu meu amigo sem motivo

translation:

Why did they banish me? I've never used hack and no kind of trapassa. I've also seen one of your administrators who banished my friend, just because he was not pleased with the presence of my friend, do not put people of this kind to manage their servers, because it's a great server, and I hope they remove my ban, because I did nothing to deserve this, I hope they believe me, obg for the attention

Ps: I do not remember the name of the administrator who banished my friend for no reason
View reply.

Porque me baniram? Eu nunca usei hack e nenhum tipo de trapassa. Eu tmbm vi um dos seus administradores que baniram meu amigo, só pq ele não se agradou com a presença de meu amigo, não coloquem pessoas com esse gênero para administrar seus servidores, pois é um ótimo server, e espero que retirem meu ban, pois não fiz nada para que merecesse isso, espero que acreditem em mim, obg pela atenção

Ps: não me recordo o nome do administrador q baniu meu amigo sem motivo

(English)

Why did they banish me? I've never used hack and no kind of trapassa. I've also seen one of your administrators who banished my friend, just because he was not pleased with the presence of my friend, do not put people of this kind to manage their servers, because it's a great server, and I hope they remove my ban, because I did nothing to deserve this, I hope they believe me, obg for the attention Ps: I do not remember the name of the administrator who banished my friend for no reason

@Ray_Palmer_Atom @HazardTheDutchAD @Springtrap_123 @Laura_Aria
View reply.

Olá, consegui entrar no servidor usando seu nome de usuário. Existe alguém que usa o seu wifi?
Hello, I was able to login to the server using your username. Is there anyone else who uses your wifi?
IMG_5381.PNG
View reply.

That photo unclear btw
View reply.

Oh
View reply.

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back