Ban appeal for AggieGas 2.0

Status
Not open for further replies.

AggieGas

Member
Reaction score
30
Date: Date: 8:52am on July 10th, 2017 EST, Rotterdam - NL

Server: MM, MurderMystery

IGN: AggieGas

Why I got banned: I got banned for nothing, my brother JustHamed (IGN) has download Toolbox for minecraft and has register in brokenlens and his name was then: blauwoogman he sayed to me and now I am banned but my brother have used mods, NOT me. And now I am stressing

Why unban: I haven't used mods that was my brother (IGN): JustHamed and I love this server I rate 5. I am level 20

Screenshot: OK Screenshot_20170710-160303.png

Banned by admin: I don't know

How many times banned: 1x chat ban for 24 hours, and now banned for ever :cry: :'(

Last edited:
In addition to your last appeal an Admin closed it by mistake:

Het spijt me, maar hij zal niet worden vergeven omdat hij op onze server heeft gehaakt. We kunnen de rekeningnaam Aggiegas verontschuldigen, maar we verontschuldigen uw broer niet.

Hij zou moeten weten dat hacking niet op onze server is toegestaan. Ik heb gevraagd uw netwerk te verbannen en u zou binnen 24 tot 48 uur weer op onze server kunnen spleen.

Er zijn momenteel kleine problemen met het ontbanken van uw netwerk. Geef ons alstublieft tijd om dit te repareren. Het spijt ons voor eventuele ongemakken.
View reply.

In addition to your last appeal an Admin closed it by mistake:

Het spijt me, maar hij zal niet worden vergeven omdat hij op onze server heeft gehaakt. We kunnen de rekeningnaam Aggiegas verontschuldigen, maar we verontschuldigen uw broer niet.

Hij zou moeten weten dat hacking niet op onze server is toegestaan. Ik heb gevraagd uw netwerk te verbannen en u zou binnen 24 tot 48 uur weer op onze server kunnen spleen.

Er zijn momenteel kleine problemen met het ontbanken van uw netwerk. Geef ons alstublieft tijd om dit te repareren. Het spijt ons voor eventuele ongemakken.
Dankjewel nu kan ik lekker weer in de vakantie spelen goed dat JustHamed voor altijd geband is want hij is ook irritant en word vaak boos als hij speelt
View reply.

Dankjewel nu kan ik lekker weer in de vakantie spelen goed dat JustHamed voor altijd geband is want hij is ook irritant en word vaak boos als hij speelt
Geen probleem, uw netwerk en gebruikersnaam moeten binnenkort worden verbannen.

----- ENGLISH -----
@Springtrap_123 you can now lock this thread
View reply.

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back