İstek

Selam! Ben kendim Türk değilim, ama oyuna eklendiğinde daha iyi olacağını düşünüyorsun? Anlamadım.
View reply.
 
Oyuna bow gelirse daha güzel olur
“vertx kopyalamayı sevmiyor” demeyeceğim tamam mı? ama çapa kullanmak daha zor görünüyor ve yay kıracak kolay olurdu ve kullanımı çok kolay
View reply.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Back
Top