BrokenLens Forums

ssunsett
ssunsett
Oooh. Wat is er gebeurt?
xSnowPhystos
xSnowPhystos
Eerst had ik me verslapen, toen had ik een lekke band onderweg naar school moest ik 1 uur lopen waardoor ik een proefwerk miste dat ik nu vrijdag na school mag inhalen vervolgens kregen we ook nog een onverwachts So( schriftelijke overhoring).
xSnowPhystos
xSnowPhystos
En kwam ik er ook achter dat ik morgen een proefwerk aardrijkskunde heb en moest ik dus op het laatste moment mijn training afzeggen waardoor ik dit weekend een halve wedstrijd aan de kant zit
ssunsett
ssunsett
Amai!! Dat is veel voor 1 dag. Ik hoop dat je nu alle pech hebt gehad en dat het morgen veel beter gaat! <3
xSnowPhystos
xSnowPhystos
Hoop ik ook
Back
Top