Recent content by Cas

  1. C

    I want to unban

    OK.... I am sorry. I not play your server after the thing. Thank you , and ...sorry
  2. C

    I want to unban

    是的,我想解除禁令,我很抱歉
  3. C

    I want to unban

    對不起,我不能打英文 你好,我是CasXD <-MCID 我侵入你的服務器 我很抱歉,我以後不會再侵入的伺服器 請為我解除禁令 拜託 謝謝你
Back
Top